خدمت به مردم مهمترین افتخاری است که ارتش جمهوری اسلامی ایران با عملکرد خوب، آن را از آن خود کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امیر سعید اثنی عشریه فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان صبح پنجشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان با نماینده، ولی فقیه در کردستان که به مناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، گفت: ارتش در کنار سایر قوای نظامی در تمام بحران‌ها حضور دارد و آمادگی کامل دارد در همه شرایط از کیان نظام اسلامی حفاظت و حراست کند.

او افزود: روز ۲۹ فروردین ماه که بنام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده، روز بزرگی است، زیرا کارنامه درخشان ارتش در ۴۱ سال گذشته حکایت از وفاداری‌ها و خدمات این نیرو به مردم دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان ادامه داد: ویژگی ارتش جمهوری اسلامی ایران این است که فرمانده این نیرو فقیهی عالی مقام است و هیچ نیرویی در دنیا برای خشنودی خداوند نمی‌جنگد و این تنها مختص نیرو‌های مسلح کشور است.

امیر اثنی عشریه یادآور شد: ارتش از مکتب اسلامی دفاع می‌کند و ما جز در صدر اسلام این ویژگی را نداشتیم و امروز محتوای ارتش ما مکتبی است، با پشتوانه مردمی حرکت کرده و اقدامات لازم را به انجام می‌رساند.

او بیان کرد: جوانان ما افتخار می‌کنند که روزی لباس رزم را بر تن می‌کنند تا به نظام خود خدمت کنند، امروز وقتی کشور با بحرانی مواجه می‌شود ارتش پای کار می‌آید و این نشان دهنده مردمی بودن این نهاد است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از زمان پیروزی انقلاب تا به امروز صفحات زرین و افتخارات زیادی کسب کرده و همواره ولایت مدار و همراه و یاور مردم بوده است.

امیر اثنی عشریه اظهار داشت: ارتش در دفاع مقدس، در دفاع از حرم، در زلزله و سیل و اینک با شعار مدافعان حرم و یاوران سلامت در مبارزه با بیماری کرونا نقش اساسی و بزرگی دارد.

او با بیان اینکه ارتش با تمام توان صادقانه و خالصانه جان فدای ملت است و جایگاه ویژه‌ای در بین ملت ایران دارد، افزود: به مناسبت هفته ارتش و روز ارتش رژه خدمت روز جمعه با رفع الودگی و ضد عفونی معابر در سطح شهر سنندج انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار