معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین از کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان خواست برای کمک به اقشار آسیب پذیر از کرونا در طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه پیشقدم شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: هر کارمند دولتی می‌تواند با اختصاص یک یا ۲ روز از حقوق خود برای کمک به اقشار آسیب دیده در طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه شرکت و به سهم خود در این جریان نقش آفرینی کند.

حبیبی به نقش بسیج در شناسایی اقشار آسیب دیده و نیازمند در جامعه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه حجم این کار گسترده است و شناسایی افراد نیازمند و اقشار آسیب دیده به مدیریت منسجم نیاز دارد، نهاد بسیج به لحاظ داشتن پایگاه‌های متعدد در نقاط مختلف استان می‌تواند در این ماموریت مشارکت کند.

حبیبی خاطرنشان کرد: مردم، خیران، سمن‌ها، گروه‌ها، بازار، اصناف، احزاب و واحد‌های تولیدی در این مدت با کمک‌های نقدی و غیرنقدی در حوزه اقلام و تجهیزات بهداشتی به کادر درمان و پزشکی و نیازمندان حماسه بزرگی خلق کردند و ادامه این راه نیازمند همت جمعی همه جامعه است.

کمک مومنانه طرحی است که مقام معظم رهبری در پیام نیمه شعبان خود با هدف کمک به اقشار آسیب دیده در حوزه کرونا مطرح فرمودند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.