نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه در حقیقت شعبه‌ای از قرارگاه معنوی و فرهنگی جمعه است که بسیار مورد نظر رهبر معظم انقلاب قرار دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان در جلسه قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه کشور که با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و نمایندگان، ولی فقیه در استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه در حقیقت شعبه‌ای از قرارگاه معنوی و فرهنگی جمعه است که بسیار مورد نظر رهبر معظم انقلاب قرار دارد و به یاری خدا با جدیت پیگیری و دنبال می‌شود و منشأ اثر و برکات بسیاری خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: این جریان پرچم جهاد معنوی و حمایت از محرومان و احیای جایگاه نماز جمعه را با اقتدار برافراشته کرده است.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه در قزوین قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه آغاز به کار کرده و دارای کمیته‌های متعددی است، بیان کرد: جلساتی با مسئولان استان داشته‌ایم و در این راستا ارتباط بسیار خوبی با فعالان فرهنگی و مبلغان، اهالی رسانه و نیرو‌های جهادی داشته‌ایم و کار‌ها با سرعت در حال انجام و پیشرفت است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تبیین مبانی قرآنی و پشتوانه‌های دینی و معنوی انفاق را بسیار مهم دانست و گفت: معارف اخوت ایمانی، آیات صدقات، زکوات، انفاقات و ارتباط بین عبادت و بندگی و نماز و زکات و همچنین پیوند بین دنیا و نماز جمعه بسیار مهم است چرا که نماز جمعه محلی برای رسیدگی به امور دین و دنیای مردم است.

او تأکید کرد: قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه رزمایش و مانوری است که بعد از رفع بلا ادامه پیدا خواهد کرد و ارتباط تعریف شده منسجم بین مساجد و نماز جمعه ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.