فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد از بازپس گیری بیش از ۳۱ هکتار از اراضی ملی در مهریز، در سال ۹۸ خبرداد.

ییلاقات مهریز زیر چکمه زمین خوران/ قانون در تعقیب زمین خوارانسرهنگ مهدی مختومی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد، در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: پارسال نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی استان یزد، بیش از ۳۱ هکتار از اراضی ملی را در قالب تبصره ۱ ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و اجرای احکام قضایی، خلع ید و رفع تصرف کردند.

سرهنگ مختومی افزود: پرسنل یگان حفاظت با کمک واحد حقوقی اداره کل و شهرستان‌های تابعه در این مدت، موفق به تشکیل ۷۱ فقره پرونده تخریب و تصرف ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع به مساحتی بیش از ۵۷ هکتار در عرصه‌های منابع طبیعی شده اند.

او ادامه داد: پارسال دو پرونده چرای غیر مجاز در مراتع برای ۴۶۰ واحد دامی در شهرستان خاتم تشکیل شد همچنین در این مدت دو فقره آتش سوزی به مساحت بیش از سه هکتار در این شهرستان به وقوع پیوست.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تصرف، تخریب، حریق، دیوارکشی و گودبرداری اراضی ملی از طریق شماره تماس رایگان به ۱۵۰۴ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد اعلام کنند تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

انتهای پیام/ غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.