استاندار خراسان رضوی گفت: احزاب این استان با هر گرایش باید برای تحقق جهش تولید یک صدا باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در نشست مشترک با اعضای شورای مرکزی خانه احزاب استان، گفت: از روز‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا در استان سعی کردیم همه دستگاه‌ها را برای مقابله با این ویروس بسیج کنیم.
 
او افزود: در همان روز‌های نخست، نشست‌های تخصصی با پزشکان برگزار شد و بر اساس گزارش‌های این جلسات یک تفاهم واقعی در مدیریت استان و افراد موثر در اداره استان ایجاد شد.
 
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: وقتی به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی مردم، حرم مطهر رضوی تعطیل شد، همه شاهد همگرایی و وحدت مسوولان و ارکان تاثیرگذار در استان بودند.
 
رزم‌حسینی بیان کرد: با توجه به همراهی مردم، بخش سلامت کشور توانست از عهده اداره بیماری بر آید، لذا در مجموع کشور در حوزه مدیریت ویروس کرونا خوب عمل کرد.
 
او تصریح کرد: موج اول شیوع بیماری را به لطف حضرت امام رضا (ع) به خوبی رد کردیم و در حال طی کردن شیب به نسبت ملایم و باثباتی هستیم. البته در صورت رعایت الزامات بهداشتی شرایط استان بهتر هم خواهد شد.
 
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در حال حاضر مشکل تامین ماسک و مواد ضدعفونی کننده در استان وجود ندارد، تاکید کرد: در این زمینه کمک‌ها و اقدامات خوبی انجام شد.
 
رزم‌حسینی اظهار کرد: دیروز هم که با مدیران رسانه‌های استان جلسه داشتیم، همه به اتفاق بر این عقیده بودند که حرم مطهر رضوی باید همچنان بسته بماند.
 
او همچنین با اشاره به شعار سال، افزود: اگر در جنگ علیه بوروکراسی اداری پیروز نشویم شعار سال در حد یک شعار باقی خواهد ماند، بر این اساس جهش تولید با آسان گیری بر سرمایه‌گذاران و سهولت صدور مجوز‌ها برای تولیدکنندگان اتفاق خواهد افتاد.
 
استاندار خراسان رضوی با اشاره به وضعیت اقتصادی دولت، ادامه داد: اگر بتوانیم زمان صدور مجوز برای واحد‌های تولیدی را به کمتر از یک هفته برسانیم شاهد رشد سرمایه‌گذاری در استان خواهیم بود.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.