فرماندار هشترود گفت:مصوبات ستاد مبارزه با کرونا یک دستور فرا قانونی بوده و باید توسط همه اجرا شود چرا که اگر این بیماری کنترل نشود سلامت مردم را تهدید می کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،امینیان فرماندار هشترود در هفدهمین جلسه ستاد مبارزه با کرونا گفت: مصوبات ستاد مبارزه با کرونا یک دستور فرا قانونی بوده و باید توسط همه اجرا شود چرا که اگر این بیماری کنترل نشود سلامت مردم را تهدید می کند.

استادی رئیس دادگستری هشترود گفت :دستگاه قضایی با تمام توان از ستاد مبارزه با کرونا حمایت می‌کند و اگر کسی خود را ملزم به اجرای دستورات این ستاد نداند مورد پیگرد قضایی قرار می‌گیرد.

استادی افزود: خانواده‌هایی که نیازمند کمک‌های مختلف هستند و از بروز بیماری کرونا آسیب دیده اند باید شناسایی شده و به آن‌ها کمک شود.

سرهنگ ابراهیمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هشترود گفت: بیش از ۶۰ خودرو به خاطر تخلف، بالای ۵۰۰ هزار تومان جریمه و بیش از ۲۰ واحد صنفی به خاطر رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمب شده اند.

سرهنگ ابراهیمی گفت: نیروی انتظامی آماده کمک رسانی به ستاد مبارزه با کرونا می‌باشد و اگر واحدی دستورات این ستاد را اجرا نکند در عرض یک ساعت پلمب خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.