مهاجم تیم اف سی کپنهاگ دانمارک به دلیل شادی گل خطرناکش ۳ جلسه از همراهی این تیم محروم شد.

سه جلسه محرومیت به دلیل شادی گل نامتعارفبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) امروز (چهارشنبه) گفت: مایکل سانتوس بازیکن باشگاه اف سی کپنهاگ به دلیل حمله به یک پلیس در جریان رقابت‌های لیگ اروپا در سلتیک، از سوی یوفا ۳ جلسه از همراهی این تیم محروم شده است.

این مهاجم اروگوئه‌ای روز ۲۷ فوریه در جریان پیروزی ۳-۱ کپنهاگ برابر سلتیک در دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا پس از گلزنی هم تیمی اش (پپ بیل) در دقیقه ۸۵، به سوی پلیس هجوم برد تا به نوعی شادی خود را ابراز کند، اما پلیس او را متهم به حمله کرده است.

این پلیس قصد جلوگیری از نزدیک شدن سانتوس به هواداران میهمان در پارک سلتیک را داشت، که با سانتوس درگیر شد. همچنین یک مامور انتظامات کپنهاگ نیز از سوی پلیس متهم به تنش زایی شد.

یوفا در بیانیه‌ای گفت: "کمیته انضباطی، کنترل و اخلاق تصمیم گرفته است که سانتوس را در مجموع از سه مسابقه رقابت‌های باشگاهی اروپا محروم کند. "

کپنهاگ، در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت با نتیجه ۴ بر ۲ سلتیک را شکست داد و ماه گذشته در بازی رفت یک هشتم نهایی خود برابر باشاکشهیر در استانبول شکست خورد، اما ویروس کرونا باعث تعطیلی بازی برگشت شد.


بیشتر بخوانید:

 اتلتیکو مادرید و سویا به دنبال مدافع اسپانیایی آرسنال

کمک باشگاه ناپولی برای مقابله با کرونا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار