رئیس اداره روابط سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: باید تهدید کرونا را به فرصت رشد و بالندگی کارهای حساس و موقعیت های اجتماعی تبدیل کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا واحدی پور رئیس اداره روابط سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بیان کرد: بر اساس نظر یکی از اساتید صاحب نظر در علم روابط عمومی در زندگی کرونایی امروز سه ناحیه ترس، یادگیری و رشد وجود دارد و ما باید معطوف به آینده باشیم و با درس هایی که از بحران کرونا  حاصل می شود باید همواره تلاش شود تا در مرحله رشد قرار بگیریم و به فکر رشد و بالندگی کار حساس و موقعیت های اجتماعی حرفه ای خود باشیم و تهدیدهای کرونا را به فرصت تبدیل کنیم .

او، تصریح کرد: در شرایط کنونی بیشتر از هر زمان دیگر بالا بردن سواد رسانه ای و ارتباطی ضرورت دارد و باید هوشمندانه و آگاهانه تر از گذشته اخبار دنبال شود و هر خبری نباید باز نشر داده شود  زیرا کنترل هیجانات و فاصله گرفتن از اخبار منفی باعث می شوند تا مجموعه روابط عمومی با آرامش بهتری نقش واقعی خود را به عنوان وکیل مدافع جهاد کشاورزی و مدعی العموم کشاورزان ایفا کند.

واحدی پور ادامه داد:  به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و گام برداشتن در راستای سلامتی مردم و کارکنان، در این سازمان از ابتدای شدت گرفتن خطر شیوع این ویروس تمهیداتی اندیشیده شد و از این رو به عنوان اولین بخش در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، نخستین نشست مسئولان و کارشناسان ستادی و شهرستانی روابط عمومی  امسال به صورت غیر حضوری برگزار شد.

رئیس اداره روابط سازمان جهاد کشاورزی استان فارس افزود: در راستای نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید، این اداره امسال نیز با تدوین برنامه های کلان  و تهیه برش شهرستانی در همه زمینه ها اعم از چگونگی ارتباط با اصحاب رسانه، ارتقاء سواد رسانه ای و ارتباطی همکاران، سرعت عمل در مدیریت بحران را با توان بیشتر آغاز کرده است.

او، در ادامه با توجه به عملکرد پارسال مسئولان روابط عمومی شهرستان ها، ضمن بیان نقاط قوت و ضعف آموزش های لازم را در رابطه با رفع نقاط ضعف بیان کرد و به برنامه های کلان تدوین شده امسال اشاره کرد.

گفتنی است، در پایان این نشست سه ساعته ضمن بیان نتایج ارزیابی این اداره از عملکرد سال گذشته مسئولان روابط عمومی مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها از مهدی نعیمی، سمیه عیدی و وحید نیاکان مسئولان روابط عمومی شهرستان های قیر و کارزین، مرودشت و کازرون که به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم  شده بودند قدردانی به عمل آمد و لوح های تقدیر صادر شده از سوی رئیس این سازمان در گروه ها و کانال های مجازی  شبکه های اجتماعی کارکنان این سازمان به آن ها اهدا و بارگذاری  شد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار