معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تولید و توزیع ۶۰ هزا ماسک توسط بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  امیر امانی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در این مدت دانشجویان موفق به تولید ۷ هزار شیلد صورت، ۱۰ هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده و ۵ هزار دستکش شده اند.

امانی افزود: ۶۰ نفر از دانشجویان جهت ارائه مشاوره با سامانه ۴۰۳۰ همکاری می کنند.

او  با اشاره به ثبت نام ۱۵۰ نفر از دانشجویان در شیفت ایثار، توضیح داد: در این شیفت دانشجویان به صورت داوطلبانه با حضور در بیمارستان بیماران کرونایی، به ارائه خدمات می‌پردازند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از ابتلا به کرونا برای دانشجویان و همکاران به همت انجمن اسلامی و مشارکت ۱۵ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در طرح آموزش و پیشگیری از ویروس کرونا در سطح شهر به مدت ۵ روز از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

امانی تصریح کرد: با همکاری انجمن اسلامی دانشجویان و استودیو سلامت دانشکده بهداشت دانشگاه، در هفته‌های اولیه ورود کرونا به استان، پروژه مشترک رسانه‌ای «اتاق قرنطینه» با هدف اطلاع رسانی صحیح و علمی و اطمینان بخشی به مردم استان خراسان شمالی راه اندازی شد.

او عنوان کرد: در این پروژه تولید محتوای معتبر و علمی با استفاده از ظرفیت مدیران، اساتید و دانشجویان هدف گذاری شده و با جمع آوری ۱۳۰ سوال اساسی مردمی به کمک سامانه‌های پاسخگویی ۱۸ مصاحبه شونده از حوزه‌های تخصصی مختلف دانشگاه علوم پزشکی در نظر گرفته شدند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به همکاری ویژه اساتید و مدیران دانشگاه علوم پزشکی و تلاش دست اندرکاران دانشکده بهداشت و انجمن اسلامی و دانشجویان همکار، از تهیه ۸ مصاحبه و تولید بیش از ۳۰ کلیپ تصویری بین ۲ تا ۱۰ دقیقه‌ای با محتوای آموزشی و اطلاع رسانی خبر داد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.