به گفته فرماندار سنندج شهرداری بیشتر از توان خود و وضعیت اقتصادی کموجود کار کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدابراهیم زارعی فرماندار سنندج شامگاه سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی استاندار کردستان با اعضای شورای شهر و شهردار سنندج اظهار کرد: بعضی از دستفروشان در شهر سنندج امروز به معضل جدی برای این شهر تبدیل شده اند.

پاو تصریح کرد: فردی دست‌فروش با هویت مشخص به یک باج‌گیر جدی تبدیل شده تا جاییکه از سایر دست‌فروشان اجاره می‌گیرد و هنگام برخورد نیرو‌های اجرائیات شهرداری، خودزنی کرده و در محاکم قضایی نیرو‌های شهرداری محکوم می‌شوند.

فرماندار سنندج تاکید کرد: برای برخورد با دست‌فروشان باید در قالب انعقاد قراردادی از ظرفیت بنیاد تعاون انتظامی استفاده کرد تا چنین افراد شروری اجازه عرض اندام به خود ندهند.

زارعی افزود: در طول تاریخ شهرداری، به اندازه این دوره اقدامات خوب در شهرداری سنندج انجام نشده که بیشتر از وضعیت اقتصادی موجود و بودجه این نهاد کار شده است.

فرماندار سنندج تصریح کرد: باید منطقی در مورد میزان اقدامات و عملکرد شهرداری نظر داد چرا که یادآوری وضعیت شهرداری در زمان تحویل با وضعیت کنونی را هم باید در نظر گرفت و بعد قضاوت کرد.

زارعی افزود: با حمایت بسیار خوبی که از سوی استاندار کردستان از پروژه‌های عمرانی سطح شهر سنندج صورت گرفت کار‌ها و حرکت‌های قابل توجهی در بازه زمانی دو ساله در این شهر انجام گرفته که جای تقدیر دارد.

او خاطرنشان کرد: احداث کمربندی حسن‌آباد به عنوان آرزوی مردم، بلوار ۲۴ متری، انتهای ننله، اتمام پروژه بلوار کردستان و پروژه‌هایی از این قبیل از جمله کار‌های ملموس شهرداری سنندج است که به همت اعضای شورا و شهرداری به نتیجه رسیده است.

زارعی اضافه کرد: دولت تمام توان خود را برای حمایت از شورا و شهرداری سنندج گذاشته است.

فرماندار سنندج افزود: نقاط ضعف و قوت باید در کنار هم دیده شود نباید اقدامات انجام گرفته را نادیده گرفت و به راحتی از کنار آن گذشت.

او همچنین بر لزوم برنامه‌ریزی برای ساماندهی حد فاصل میدان گاز تا میدان حجاب در کمربندی آبیدر سنندج تاکید کرد و گفت: باید از ورود خودرو به کمربندی آبیدر در دامنه این کوه جلوگیری شود تا مکانی امن و آرام برای تفریح شهروندان شود.

زارعی تصریح کرد: ایجاد پارک منطقه‌ای می‌تواند سنندج را از شهر عبوری به یک نقطه مقصد گردشگری تبدیل کند که امیدوایم زمینه تحقق این مهم فراهم شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.