فرماندار اسلام‌آبادغرب بر اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گام دوم و نظارت دقیق توسط دستگاه‌هایی اجرایی ذیربط برای اجرایی کردن طرح فاصله‌گذاری هوشمند تاکید کرد و گفت: در اجرای این طرح، اصل بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  جهانبخش حیدری فرماندار اسلام‌آبادغرب گفت: طرح فاصله‌گذاری هوشمند ادامه بخش اول طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است که از اسفند ماه همزمان با شیوع بیماری کرونا در سراسر کشور اجرا شده است.

او گفت: در این مرحله، صرفا مشاغل «غیر پرریسک» همراه با التزام به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی که از تاریخ ۲۳ فروردین ماه در استان‌های کشور فعالیت مجوز دریافت کرده اند، باید فعال شوند.

فرماندار اسلام آبادغرب در ادامه گفت: تایید تعهدنامه به صورت الکترونیکی مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سامانه سلامت خواهد بود و تمامی ادارات و ارگان‌ها و اصناف ضمن مراجعه به سامانه http://salamat.gov.ir با دریافت کد رهگیری نسبت به نصب آن در واحد صنفی یا اداره اقدام نمایند.

حیدری اظهارداشت: داشتن این کد رهگیری برای تمامی اصناف و ادارات و ارگان‌ها الزامی است و کسانی که این کد رهگیری را اخذ نکند از فعالیت اصناف جلوگیری و ادارات مربوطه تذکر دریافت خواهند کرد.

او زمان ثبت نام برای کد سلامت بهداشتی را تا روز جمعه ۲۹ فروردین ماه اعلام کرد وگفت: از روز شنبه بازرسان نسبت به بازرسی اقدام خواهند کرد و اصناف و اداراتی که این کد را اخذ نکرده باشند هم از فعالیت اصناف ممانعت به عمل می‌آید و هم به ادارات تذکر جدی داده خواهد شد.

حیدری در پایان خواستار همراهی و همکاری همه مردم شهرستان در راستای اجرای مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی شد.

 رییسه شبکه بهداشت و درمان اسلام آبادغرب نیز با بیان اینکه در مرحله اول غربالگری ۱۰۰درصد این طرح انجام گرفته است، گفت: گام دوم غربالگری از ۱۷اسفند شروع شده و از مردم خواست به تماس‌های مراکز درمانی (۴۰۳۰) پاسخ دهند تا بتوانیم مرحله دوم طرح غربالگری را با موفقیت به انجام برسانیم.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.