مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:جامعه ورزش و جوانان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در راستای مقابله با گسترش این بیماری تمام توان خود را بسیج کرده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   صابر رحیمی  با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سطح اداره کل، سمن‌ها وهیئت‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها تاکید کرد:در این مدت تلاش‌های خوبی با همکاری باشگاه‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد و ورزشکاران صورت گرفته است که قابل تقدیر است.

او به اقدامات برخی ورزشکاران و قهرمانان استان در تهیه و توزیع موادر غذایی و بهداشتی جهت قشر‌های کم درآمد اشاره کرد و گفت:اینگونه اقدامات نشان دهنده روح اخلاق و پهلوانی دربین ورزشکاران اخلاق مدار استان کرمانشاه است.

رحیمی از توزیع ۲ مرحله مواد غذایی به عنوان میان وعده در میان کادر زحمتکش بیمارستان‌های گلستان و فارابی توسط این اداره کل با مشارکت و استفاده از ظرفیت و توان سازمان‌های مردم نهاد نیز خبر داد و گفت:این اقدام در راستای قدردانی از این عزیزان انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گندزدایی و توزیع محلول ضدعفونی کننده سطوح در سطح اماکن عمومی و برخی دستگاه‌ها را نیز دیگر اقدام صورت گرفته دراین ستاد ذکر کرد و از ادامه ان طی روز‌های اتی نیز خبر داد.

او توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در سطح برخی شهرستان‌های پر تردد از جمله روانسر، قصرشیرین، صحنه، سنقر، گیلانغرب، دالاهو و پاوه را نیز دیگر فعالیت صورت گرفته با استفاده از توان سمن‌ها در مدت اخیر ذکر کرد.

رحیمی فعالیت در فضای مجازی جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان و خانواده‌ها از طریق پویش در «خانه ورزش کنیم» و همچنین ارائه بنیار‌های آموزشی در حوزه اقتصاد بعد از کرونا و هنر‌های نمایشی و همچنین راه اندازی شبکه اینترنتی بصورت زنده با شعار «در خانه بمانیم» و «کرونا را شکست می‌دهیم» در موضوعات فرهنگی، هنری و موسیقی، ارائه برنامه‌های مذهبی ویژه اعیاد اسلامی در ماه شعبان را دیگر اقدامات صورت گرفته ذکر کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه توزیع ۴۵۰۰ بطری مواد ضدعفونی کننده با همکاری سازمان مردم نهاد پرتو صبح امبد، تهیه و توزیع موادر ضدعفونی و بهداشتی با همکاری سمن‌ها و هیئت‌های ورزشی جهت توزیع در محلات حاشیه‌ای و اقشار کم در آمد، تهیه و توزیع مواد غذایی برای بیماران و کادر درمان، تقدیر از کادر درمان با اهدای گل، راه اندازی استودیو ویژه اخبار سمن‌ها در حوزه مبارزه با کرونا در معاونت فرهنگی و جوانان را از دیگر اقدامات آتی این ستاد ذکر کرد.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.