فرماندار شهرستان ایذه گفت: بانک‌ها در معرض جدی ویروس کرونا قرار دارند. مدیران بانک‌ها مواظب سلامت نیروی انسانی و امکانات اداری باشند.

حسین لامی زاده فرماندار شهرستان ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به لزوم حفظ سلامتی نیروی انسانس بانک ها گفت: بانک‌ها در معرض جدی ویروس کرونا قرار دارند و مدیران بانک‌ها مواظب سلامت نیروی انسانی و امکانات اداری باشند.

او  با بیان اینکه مردم و مسئولان با شیوع کرونا در این شهرستان و مقابله با آن درگیر هستند افزود: بانک‌ها به مردم فشار نیاورند و دستورالعمل‌هایی که از طریق بانک مرکزی ارسال شده برای پرداخت اقساط و درصورت اختصاص هر گونه وام از طریق فضای مجازی به مردم اطلاع رسانی کنند.

لامی زاده  ضمن تاکید بر حل نشکلات مردم در این شهرستان بیان داشت: در این اوضاع نامناسب کنار مردم باشید و به مردم فشار نیاورید با صبر و تحمل کار ارباب رجوع را انجام دهید.

فرماندرا ایذه با اشاره به توسعه شهرستان گفت: بحث اطلاع رسانی و آگاه سازی مهم و اثر گذار است و بانک برای توسعه شهرستان و ایجاد اشتغال تعامل و همکاری لازم را با مردم و سرمایه گذاران داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.