فرماندار شهرستان شوشتر گفت: فردا چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه، اجرای طرح زوج و فرد و محدودیت تردد خودرو‌ها در این شهرستان آغاز می‌شود.

طرح محدودیت تردد خودرو‌ها در شوشتر آغاز می‌شودحسین پنبه‌ دانه‌پور فرماندار شهرستان شوشتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از فردا، چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه تا اطلاع ثانوی، تردد وسایل نقلیه به صورت طرح زوج و فرد خواهد بود و خودرو‌هایی که رقم آخر پلاک آن‌ها زوج باشند در روز‌های زوج و خودرو‌هایی که پلاک‌شان فرد باشند در روز‌های فرد هفته می‌توانند در سطح شهر تردد کنند.

او با اشاره به اینکه خیابان طالقانی شوشتر همچنان مسدود است، بیان داشت: برابر مصوبه شورای تامین شهرستان و با توجه به اینکه هنوز در خصوص مهار بیماری کرونا ویروس به شرایط عادی نرسیده‌ایم، جهت جلوگیری از تردد زیاد وسایل نقلیه، این تصمیمات اتخاذ شده است.

پنبه دانه پور تصریح کرد: زمان اجرای طرح زوج و فرد از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برنامه‌ریزی شده است و در صورت تردد در غیر روز‌های تعیین شده اعمال قانون صورت خواهد گرفت.

رئیس شورای تامین شهرستان شوشتر از کلیه شهروندان خواست تا نسبت به اجرای این طرح با پلیس راهور همکاری کرده و از تردد غیرضروری تا کنترل این بیماری خودداری نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار