۴ سارق حرفه‌ای که اقدام به سرقت پل‌های فلزی نصب شده بر روی گذرگاه‌های عابر پیاده در نکا می‌کردند، دستگیر شدند.

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت پل‌های فلزی نصب شده بر روی گذرگاه‌های عابر پیاده در شهرستان نکا، در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران با بررسی‌های همه جانبه و همکاری ماموران شهرداری به فردی که دارای سابقه سرقت در این شهرستان بوده مظنون شده و پس از هماهنگی با مرجع قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ زارع گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۲ فقره سرقت پل‌های فلزی نصب شده بر روی گذرگاه‌های عابر پیاده با همکاری ۳ نفر دیگر اعتراف کرد.

او افزود: در ادامه این عملیات همدستان متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا با اشاره به اینکه ارزش تقریبی پل‌های سرقت شده از معابر توسط این افراد بیش از ۸۰۰ میلیون ریال بوده است، گفت:با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این سارقان پس از سرقت پل‌های فلزی آن را به صورت ضایعاتی به خریداران غیر مجاز ضایعات به فروش می‌رساندند.

سرهنگ زارع ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در برقراری نظم و امنیت شهرستان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.