پویش بخشش ایرانیان همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای کمک به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از ویروس کرونا، پویش بخشش ایرانیان همزمان با سراسر کشور در این استان هم آغاز شد.

او با اشاره به اثرات انتشار ویروس کرونا بر زندگی نیازمندان افزود: با توجه به دستور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر توجه به نیازمندان پویش بخشش ایرانیان با محوریت نماینده محترم، ولی فقیه در استان و همکاری بسیج مستضعفین راه‌اندازی شده است.

ملک پور با بیان اینکه مردم نیکوکار استان در عرصه‌ها و موقعیت‌های مختلف همواره در کنار نیازمندان بوده اند اضافه کرد: در این پویش کمک‌های مردم استان در کوتاه‌ترین زمان در اختیار نیازمندان و اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: ادارات کمیته امداد در سراسر استان، دفاتر ائمه جمعه و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران و نیکوکاران هستند.

ملک پور گفت: همچنین مردم استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸۸۸۷۷ و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پرداخت کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار