مردم استان چهارمحال و بختیاری ۱۷۱ میلیارد ریال به مراکز نیکوکاری کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: طی سال ۹۸، مردم استان ۱۷۱ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند.

او افزود: مراکز نیکوکاری از سوی مردم هر منطقه در راستای شناسایی نیازمندان، شناسایی و جذب خیران و جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شعار مردم برای مردم راه اندازی می‌شوند.

ملک پور با بیان اینکه کمک‌های نقدی و غیر نقدی پرداختی مردم استان در زمینه احداث مسکن، تأمین جهیزیه، تأمین هزینه‌های درمان مددجویان و نیازمندان، اشتغال و خودکفایی و تأمین هزینه‌های تحصیلی نیازمندان هزینه می‌شود اضافه کرد: از این مجموع ۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی و ۱۳۶ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال کمک‌های غیرنقدی است.

او با اشاره به فعالیت ۷۵ مرکز نیکوکاری در استان ادامه داد: کالا‌های غیرنقدی پس از انجام مراحل ضدعفونی در کوتاه‌ترین زمان در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

ملک پور بابیان اینکه مردم می‌توانند با هر نوع تخصصی از جمله تدریس، ارائه خدمات در زمینه‌های مختلف از جمله امور ساختمانی، بهداشت و درمان و سایر تخصص‌ها در راستای کمک به نیازمندان به مراکز نیکوکاری مراجعه کنند گفت: سال گذشته مردم استان ۱۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال به نیازمندان خدمات رایگان ارائه کردند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار