جمعی از بسیجیان حوزه حضرت علی اصغر سپاه ناحیه مقاومت امامت تعداد ۷۵۰ بسته معیشتی را بین خانواده‌های کارگران بیکار شده تبریز توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،جمعی از بسیجیان حوزه حضرت علی اصغر سپاه ناحیه مقاومت امامت تعداد ۷۵۰ بسته معیشتی را بین خانواده‌های کارگران بیکار شده تبریز توزیع کردند.

سیدثانی فرمانده این حوزه گفت: با توجه به مشکلات به وجود آمده برای خانوار‌های کارگران روزمزد و بیکار در اثر شیوع بیماری کرونا، تاکنون به کمک خیرین منطقه غرب تبریز و فرماندهان پایگاه‌های این حوزه، بسته‌های معیشتی به این خانواده‌ها اهدا شده است.

سیدثانی افزود: بسیجیان حوزه حضرت علی اصغر (ع) تبریز در قالب ۱۴ گروه جهادی، مجتمع‌های مسکونی، معابر، مساجد و اماکن عمومی شهرک‌های اندیشه و شهید چمران این شهر را ۳ بار در شبانه روز ضدعفونی می‌کنند.

او افزود: علاوه بر فعالیت‌های فوق، مقدار ۲۰ هزار لیتری محلول ضدعفونی کننده در محوطه حوزه بسیج تعبیه شده است که نیازمندان برای ضدعفونی سطوح خانه‌های خود، می‌توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند.

ثانی توزیع ۶ هزار و ۵۰۰ ماسک و ۲ هزار بطری ضدعفونی کننده بین اقشار مختلف مردم را از دیگر اقدامات بسیجیان حوزه حضرت علی اصغر (ع) سپاه امامت تبریز برشمرد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار