سرگرد اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی بخش شهداد از کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و ۳۷ کیلوگرم هروئین در عملیات شب گذشته خبر داد.

از  کشف ۵۰ کیلوگرم شیشه در شهداد تا کشف خودروی سرقتی کمتر از ۲۴ ساعتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرگرد اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی بخش شهداد گفت:۵۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه و ۳۷ کیلوگرم هروئین درعملیات شب گذشته مورخ ۲۵ فروردین ماه به همت عوامل نیروی انتظامی شهداد کشف شد.

او افزود: این مقدار مواد حین گشت زنی ماموران در محور جوشان-سیرچ کشف و در این رابطه یک نفر نیز دستگیر و تحویل مقامات ذی صلاح گردید.

اسحاقی در پایان بیان کرد: لازم به یاداوری است سحرگاه روز گذشته نیز مقدار ۸۲۳ کیلوگرم مواد مخدر نیز به همت عوامل "یگان تکاوری ۱۲۴ مستقر در شهداد" به فرماندهی سروان محمدرضا شهیدی در محور شهداد-کرمان کشف و دو نفر متهم نیز دستگیر شدند.

کشف خودروی سرقتی کمتر از ۲۴ ساعت در شهرستان زرند

فرمانده انتظامی شهرستان زرند از کشف یک دستگاه خودروی سرقتی از سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار کم‌تر از ۲۴ ساعت خبر داد.

 سرهنگ محمود خداداد نژادفرمانده انتظامی شهرستان زرندگفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد سرقت خودرو بلا فاصله طرح مهار در محور‌های ورودی و خروجی شهر به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندافزود: ماموران کلانتری ۱۲ حین گشت زنی در سطح شهر سارق را سوار بر خودروی سرقتی شناسایی و به او دستور توقف می‌دهنداما ساروق اقدام به فرار کرده و در مواجهه با تعقیب و گریز پلیس خودرو را در یکی از کوچه‌های سطح شهر رها و متواری می‌شود.

محمود خدادادنژاد بیان داشت:با تلاش ماموران این سارق ۲۴ ساعت بعد دستگیر و در بازجویی‌های تخصصی به سرقت خودرو و همچنین یک فقره سرقت اماکن خصوصی و۴ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو نیز اعتراف کرد که در ادامه اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.

دستگیری سارق احشام در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری یک نفر سارق احشام و کشف ۱۵ راس گوسفند سرقتی در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ محمد رضا ایران نژاد گفت: در پی وقوع سرقت احشام در یکی از روستا‌های شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: سرانجام با تلاش شبانه روزی مأموران پلیس آگاهی در این رابطه یک متهم شناسائی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ ایران نژاد تصریح کرد: متهم دربازجویی‌های تکمیلی و فنی پلیس به سرقت ۱۵ راس گوسفند به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال از یکی از روستا‌های شهرستان سیرجان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با بیان معرفی سارق به مراجع قضایی در پایان از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


انهدام باند سارقان محتویات داخل خودرو در شهربابک

فرمانده انتظامی شهرستان"شهربابک"از انهدام باند سارقان محتویات داخل خودرو وکشف ۷ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ صیفوری گفت:ماموران پلیس آگاهی با رصد دوربین‌های محل سرقت یک متهم را دستگیر کردند که این متهم به سرقت محتویات داخل خودرو به صورت باندی و با همکاری ۳ نفردیگر از همدستانش اعتراف کرد که ۳ همدست دیگر این سارق نیز در اقدام هوشمندانه پلیس دستگیر شدند.

 

کشف ۲۱۶ کیلو تریاک از یک منزل در رودبار جنوب

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۱۶ کیلوگرم تریاک از منزلی در رودبارجنوب خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری با بیان اینکه در این خصوص یک دستگاه خودرو نیز توقیف و یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از فعالیت عاملان حمل و توزیع موادمخدر، مراتب را به پلیس منعکس و در عرصه مبارزه با پدیده شوم اعتیاد با خادمان خود همکاری کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.