مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: مراسم خاکسپاری جانباختگان ویروس کرونا با حضور ۵۰ روحانی جهادی به طور داوطلبانه در شیراز انجام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس در سومین کارگروه سلامت معنوی جامعه بیان کرد: چگونگی غسل، کفن و به خاکسپاری جانباختگان بیماری کرونا با راه اندازی غسالخانه در شیراز با حضور تعداد ۵۰ نفر از روحانیون جهادی به صورت داوطلبانه انجام می شود.

او، تصریح کرد: با هماهنگی‌های که بادفاتر ادارات تبلیغات در ۳۱ شهرستان استان داشته‌ایم این مسئله مهم در صورت نیاز شهرستان با حضور تعداد سه یا چهار نفر از روحانیون شهرستان انجام می‌شود هر چند که تعداد درگذشتگان در استان نسبت به برخی از استان‌ها کشور کمتر بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس ادامه داد: طبق آمار ارائه شده تا امروز بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شیراز، فسا و جهرم و کمترین آن در شهرستانهای لامرد، مهر، خنج و فراشبند بوده است.

مهرابی افزود: جامعه تبلیغی فارس از شروع بیماری در استان همراه با مردم و مسئولان درصحنه حضور داشته‌اند که به گفته معاون تهذیب حوزه علمیه در جلسه تعداد ۸۰ گروه جهادی طلاب در سطح استان فعالیت دارند، ۴۰ گروه در مرکز استان و مابقی نیز در شهرستان ها فعالیت دارند.

او، اضافه کرد: تعداد ۲۰۰ روحانی مستقر نیز در روستاهای استان همگام با گروه‌های جهادی مسجدی و هیئت های مذهبی مناطق به مقابله با این بیماری اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار