مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: خدمت رسانی در محیط زیست استان با رعایت حداکثری فاصله گذاری اجتماعی و تمهیدات بهداشتی انجام می‌شود.

پورمردان مدیر کل محیط زیست سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: محیط زیست بنا بر وظایف ذاتی که بر عهده دارد و با عنایت به تمام وقت بودن برخی خدمات در محیط زیست از قبیل وظایف یگان حفاظت محیط زیست و ... و از سویی شیوع بیماری کرونا در جهان، طبق دستورالعمل‌های صادره از ستاد ملی مبارزه با کرونا و سایر مراجع ذیصلاح وبا رعایت کامل اصول بهداشتی انجام وظایف می‌کند.

او افزود: انجام وظایف و خدمات در تمام بخش‌ها بصورت یک سوم و یا دو سوم کارشناسان، رعایت اصول بهداشتی و غربالگری‌های مداوم بر اساس شرایط اعلامی کانال وزرات بهداشت، ضدعفونی کردن ساختمان‌های اداری و ... روزانه انجام می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان اشاره کرد: در اختیار گذاشتن محلول ضدعفونی در محل ورودی اداره کل برای همکاران و ارباب رجوع یکی دیگر از اقدامات بهداشتی انجام شده در مبارزه با ویروس کروناست.

پورمردان افزود: در هر یک از بخش‌های با رعایت دستورالعمل‌های فاصله گذاری اجتماعی یک کارشناس به صورت شیفت‌های تخصصی و چرخشی و استفاده از اتوماسیون برخط بمنظور بهره گیری از خدمات سایر کارشناسان و همکاران در تمام ساعت اداری بطور کامل پاسخگوی ارباب رجوع است.

پورمردان ادامه داد: با رعایت اصول بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، در خانه ماندن، ارائه خدمات به شیوه‌های نوین چه در عرصه‌های خدمات اداری و کارشناسی و چه یا گشت و کنترل‌های مداوم، به زودی کرونا را شکست می‌دهیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.