جلوگیری از ورود ۱۴ هزار خودروی غیر بومی به سیستان و بلوچستان

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان از ممانعت ورود بیش از ۱۴ هزار خودروی غیر بومی به استان، در طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

سرهنگ  کشواد بهروزی زاده  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با اعلام این خبر گفت : از آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی، پلیس سیستان و بلوچستان با قوت تمام در کنار دیگر دستگاه‌های مرتبط، این طرح را در تمامی محور‌های مواصلاتی استان اجرایی کرده است.

او با اشاره به مصوبات طرح فاصله گذاری اجتماعی مبنی بر ممنوعیت سفر‌های استانی و بین شهری تصریح کرد: در مدت زمان اجرای این طرح با مشارکت خوب مردم استان شاهد کاهش ۵۶ درصدی تردد‌ها در معابر برون شهری استان بودیم.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه وقوع تصادفات جاده‌ای نیز در محور‌های مواصلاتی استان کاهش چشمگیری داشت به طوریکه تصادفات فوتی در نوروز امسال نسبت به سال قبل ۶۶ درصد کاهش یافت.

سرهنگ بهروزی زاده به حضور پر قدرت پلیس در کنار دیگر دستگاه‌ها در محور‌های مواصلاتی و مبادی ورودی شهر‌های استان اشاره کرده و گفت: پلیس از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با جدیت از ورود بیش از ۱۴ هزار خودرو با پلاک غیر بومی به سیستان و بلوچستان جلوگیری کرده است.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: البته در مدت زمان اجرای این طرح شاهد تخلفاتی از سوی بعضی از افراد بودیم که در این رابطه ۵۶ خودرو توقیف و ۳۳۰ خودرو نیز در محور‌های مواصلاتی و معابر برون شهری استان اعمال قانون و مشمول جریمه نیم میلیون تومانی شدند.

او با تقدیر از همکاری و مشارکت خوب مردم فهیم استان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تصریح کرد: مأموران پلیس تا پایان شکست بیماری کرونا در کنار مدافعان سلامت و سایر دستگاه‌های مربوطه خواهند ماند و برای امنیت و سلامت جامعه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار