رئیس اداره ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: این سازمان در ادامه فعالیت‌ در زمینه اطلاع رسانی مقابله با ویروس کرونا به ارائه طرح‌هایی با محوریت "رعایت فاصله فیزیکی" در قالب تابلو‌های تبلیغات شهری پرداخته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، احسان بعیدی رئیس اداره ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت :این سازمان در ادامه فعالیت‌ در زمینه اطلاع رسانی مقابله با ویروس کرونا به ارائه طرح‌هایی با محوریت "رعایت فاصله فیزیکی" در قالب تابلو‌های تبلیغات شهری پرداخته است.هر یک از این طرح‌ها با شعار "همه در یک قایق نشسته ایم؛ بی تفاوت نباشیم" با اشاره به مواردی شامل تردد کمتر ماشین ها، دست ندادن با یکدیگر، مراقبت در هنگام عطسه کردن، حتی المقدور از نقل و انتقال وجه نقد دوری کردن و ... به موضوع "فاصله فیزیکی" می‌پردازد.

او افزود: همچنین در این راستا طرح‌های دیگری نیز به موضوع رعایت فاصله یک و نیم متر پرداخته و با ارائه موضوعاتی همچون هدیه کردن لبخند، کمک به سالمندان، عشق، خبر گرفتن از یکدیگر، محبت و احوال پرسی از راه دور به مسئله پر کردن فاصله فیزیکی اشاره کرده است.

بعیدی بیان کرد: هشدار‌های کرونایی نیز در قالب طرح‌های اطلاع رسانی به رعایت فاصله از فرد مبتلا و انتشار غیرقابل باور کرونا در دو مجموعه طرح به شهروندان نکاتی را گوشزد کرد. علاقه‌مندان برای دریافت هر یک از این طرح‌ها می‌توانند به سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار