از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۱۹ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در شهرستان شاهرود توزیع شده است.

سرهنگ پاسدار ناصر بیاری فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) سپاه ناحیه شاهرود در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با اشاره به ۱۴ پایگاه فعال تحت پوشش این حوزه در سطح شهر شاهرود گفت: این پایگاه‌های بسیج از ابتدای شیوع بیماری کرونا در صحنه حاضر بوده و هستند.

او افزود: تاکنون به همت پایگاه‌های بسیج یک هزارو ۲۱۵ بسته معیشتی شامل قند، روغن، رب، گوشت مرغ و قرمز، برنج، ماکارونی و غیره به ارزش قریب به ۱۹۰ میلیون تومان بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از این بیماری در سطح شهر و حوزه جغرافیایی این حوزه تهیه و توزیع شده است.

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) سپاه ناحیه شاهرود تصریح کرد: ۱۸ هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی نیز به همت ۱۴ پایگاه بسیج در سطح محلات توزیع شده که شامل ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کنند و اقلام فرهنگی بوده که ارزش مجموع این بسته‌ها نیز ۲۵۳ میلیون تومان است.

او با بیان اینکه در مجموع بیش از ۴۰۰ میلیون تومان در این ایام هزینه شده است گفت: این هزینه‌ها با کمک سپاه ناحیه شاهرود و خیرین بسیجی و مردمی بوده است و همچنان این کمک‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوطالب وردی
۱۶:۱۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
سلام دوستان چرا کسی بہ ما کمک نمیکنہ