مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند مشکلات کارخانه های تولید مواد ضد عفونی کننده بررسی و برطرف می شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،اسماعیل زمانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت : در جلسه تشکیل کارگروه جهش تولید ، تولید کنندگان منطقه ، بویژه تولید کنندگان مواد ضد عفونی مشکلاتشان را مطرح کردند که مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

او افزود: در جلسه امروز برای حل مشکلات تولید کنندگان مواد ضد عفونی تصمیم گیری شد و انشالله بزودی با حداکثر ظرفیت بکار خود ادامه می دهند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند همیچنین به بسته های اهدایی منطقه آزاد اروند به افراد آسیب پذیر شهرستانهای آبادان و خرمشهراشاره کرد و گفت: مقرر شد به همه افراد تحت پوشش کمیته امداد و نیز افراد در نوبت پذیرش این کمیته مبلغ 100 هزار تومان کمک نقدی داده شود .

زمانی  همچنین گفت : خانواده های تحت پوشش سازمانهای حمایت از زندانیان شهرستان آبادان و خرمشهر هم از کمک مالی منطقه آزاد اروند بهره مند می شوند.

سلمان زاده رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان هم در این جلسه گفت: برای بازگشایی واحدهای تولیدی همه کارکنان بومی و غیر بومی بطور کامل غربالگری می شوند و پس از حصول اطمینان از سلامت انان میتوانند وارد کارگاه های تولیدی خود شوند..

او افزود : کارکنان واحدهای تولیدی ملزم به رعایت همه موارد بهداشتی هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.