دومین خط تولید محلول ضدعفونی دست روز سه شنبه در شهرک صنعتی شهرستان آبادان راه‌اندازی شد.

دکترمجیری معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، گفت: با اشاره به اقدامات انجام شده برای رفع نیاز مردم شهرستان‌های آبادان و حومه ،خرمشهر و شادگان به مواد ضدعفونی‌کننده دست در راستای مبارزه با ویروس کرونا، گفت: بر اساس مجوز صادر شده در کمیته فنی و تخصصی تأیید صلاحیت پروانه‌های بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان برای ۲ کارخانه تولید مواد شوینده، خط تولید محلول ضدعفونی‌کننده دست راه‌اندازی شد.

او افزود: دومین خط تولید محلول ضدعفونی دست روز سه شنبه در شهرک صنعتی شهرستان آبادان راه‌اندازی شد ،این خط تولید روزانه با ظرفیت تولید 9 هزار عدد مایع ضدعفونی کننده دست با نازلترین قیمت مصوب می‌تواند نیازهای حوزه تحت نظارت دانشکده علوم پزشکی آبادان را تأمین کند.

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:تمام فرآیند تولید از پیگیری مواد اولیه، تهیه فرمول محلول  ،تولید و عرضه محصول تحت نظارت مستمر کارشناسان این معاونت انجام می‌شود.

دکتر مجیری افزود: محصولات تولیدشده در این کارخانه برای کنترل بیشتر بازار زیرنظر مستقیم معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان و با اولویت توزیع در داروخانه‌های شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان می باشد.

او گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا قبل از شروع تعطیلات نوروزی تمام نیاز به محلول ضدعفونی کننده با بالاترین کیفیت در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان برطرف خواهد شد.

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: محصول تولیدشده در این کارخانه‌ها، با ظرف‌های 470 سی‌سی برای مصارف مردم تولید می‌شود.

مراسم افتتاح و راه اندازی این خط تولید با حضور مهندس امیری رئیس اداره نظارت بر مواد آرایشی و بهداشتی معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان با همراهی آقای رضایی رئیس دفتر بازرسی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان و مسئولین این کارخانه انجام گرفت.

لازم به ذکر است پس از بهره برداری از خط تولید شرکت لطیف پاک افق اروند از خط تولید محلول ضدعفونی دست شرکت تولیدات شیمیایی فخر خرمشهر واقع در شهرک صنعتی آبادان که در روز پنج شنبه راه اندازی شده بود نیز بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.