رئیس اتاق اصناف مشهد با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی توسط صنوف رعایت می‌شود و نظارت بر رعایت موارد پیشگیرانه در مجتمع‌های تجاری بهتر انجام می‌شود، خواستار بازگشایی این مجتمع‌ها شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود بنانژاد رئیس اتاق اصناف مشهد با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی توسط صنوف رعایت می‌شود و نظارت بر رعایت موارد پیشگیرانه در مجتمع‌های تجاری بهتر انجام می‌شود خواستار بازگشایی این مجتمع‌ها شد، مجتمع‌های تجاری از نیروی انسانی برای رسیدگی به وضعیت بهداشتی و نظافت برخوردار هستند و اقدامات ضدعفونی در این مکان‌ها بهتر انجام می‌گیرد.

او ادامه داد: همچنین کنترل ورود و خروج افراد در مجتمع‌های تجاری به خاطر برخورداری از ملزومات و تجهیزات پیشگیرانه و کنترل شرایط جسمانی افراد آسانتر انجام می‌شود.

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: هم اینک ۴۰ درصد از صنوف این شهر در مجتمع‌های تجاری استقرار دارند و تعطیلی آن‌ها باعث می‌شود بار ترافیکی آن‌ها روی واحد‌های حاشیه‌ای افتاده و کنترل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در این مناطق سخت‌تر شود.

بنانژاد افزود: شنیده‌ها حاکی از آن است که مسوولان ذیربط در تهران قصد تجدیدنظر در زمینه تعطیلی مجتمع‌های تجاری دارند و به نظر می‌رسد درصدد هستند اختیار آن را به استان‌ها واگذار کنند.

بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و برابر بند سوم اطلاعیه گام دوم فاصله گذاری هوشمند و بازگشایی گام به گام واحد‌های صنفی، همه مجتمع‌های تجاری و پاساژ‌های شهر مشهد تا ۲۹ فروردین ماه تعطیل و صنوف مستقر در آن‌ها غیرفعال است.

منبع:ایرنا
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.