فرماندار رودبار گفت: اجرای دقیق سیل بند‌های بالادست و پایین دست و آزاد سازی پل‌هایی که به دست افرادی مسدود شده در اولویت مسئولین قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمود قانعی فر فرماندار رودبار گفت: اجرای دقیق سیل بند‌های بالادست و پایین دست و آزادسازی پل‌هایی که در مسیر رودبار به زهکلوت و زهکلوت به ایرانشهر قرار دارد از جمله برنامه‌های بلندمدتی است که به زودی تامین اعتبار خواهیم کرد تا مسیر آب‌های بالا دست به پایین دست که به تالاب جازموریان ختم می‌شود را تسریع کنیم.

او افزود: با گذشت ۲۱ روز از وقوع سیل در رودبار جنوب نهضت خدمت‌رسانی به مناطق سیل زده این شهرستان به خصوص بخش جازموریان همچنان ادامه دارد و کلیه دستگاه‌های متولی خدمات اولیه خود را انجام دادند.

قانعی فر گفت: در ادامه این خدمت رسانی‌ها مسکن سیل زدگان، چاه‌های آب شرب و قنوات از ضروریاتی که همچنان و بدون توقف با عزم جهادی با تلاش دستگاه‌های مربوطه در حال رسیدگی است.

او افزود:همچنین در این سیل زیرساخت‌های روستایی از جمله طرح‌های هادی روستایی و جاده‌های دسترسی و زیرساخت‌های شهری نیز دچار آسیب شدند که در دستور کار قرار گرفته و با شتاب بیشتری جهت حل مشکلات این حوزه تلاش خواهیم کرد.

فرماندار رودبار بیان داشت: خوشبختانه کمک‌هایی که از دفتر مقام معظم رهبری به این مناطق ارسال شده به همت سپاه ثارالله استان در حال توزیع است تا به دست افراد نیازمندی که در سیل اخیر دچار آسیب شدند برسد.

او با اشاره به اینکه تا پایان بازسازی کامل مناطق سیل زده در کنار مردم خواهیم ماند گفت: با توجه به برنامه‌های بلند مدتی که در اولویت کاری ما قرار دارد نیازمند همکاری مردم هستیم تا زمین‌هایی که در مسیر سیلاب‌ها و در تصرف افراد خاص هستند را بازگشایی کنیم تا دیگر خطری مردم این منطقه را تهدید نکند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار