فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز پاسداران و سربازان آمادگی کامل دارند با اهدا کردن خون خود به کسانی که به این خون نیاز دارند سلامتی را هدیه دهند.

اهدای خون امروزه نوعی جهاد استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه اهدای خون یکی از حرکت‌های خداپسندانه و خیرخواهانه‌ای است که در جامعه بشری مخصوصاً در جامعه ما ساری و جاری است افزود:که در بعضی از زمان‌های خاص و همچنین روز‌های روتین به آن نیازمندیم.

او افزود: خون و هدیه خون برای سلامتی انسان و همچنین نوع دیگری از جهاد است.

او تصریح کرد:کشور ما یک کشور بحران خیزی در حوزه سیل، زلزله و دیگر حوادث غیرمترقبه است و ما باید بکوشیم که در این مسئله و ذخایر خونی کمبود نداشته باشیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر به جهت موضوع بیماری کرونا احساس می‌شود که برخی از مردم شاید کمتر به مراکز اهدای خون مراجعه کنند و خون خود را اهدا کنند گفت: احساس کردیم که در حوزه‌ی اهدای خون شاید ذره‌ای کمبود باشد که به همه کسانی که در سپاه، بسیج و در مجموعه سربازان اعلام کردیم که بین شما داوطلبان هرکس داوطلب است خون خود را اهدا کند.

سردار معروفی افزود: امروز پاسداران و سربازان آمادگی کامل دارند با اهدا کردن خون خود به کسانی که به این خون نیاز دارند سلامتی را هدیه دهند.

او تصریح کرد: از همه مردم تمنا و خواهشمندیم استقبال کنند و با مراجعه به مراکز اهدای خون مشکلی در کاهش ذخایر خونی نداشته باشیم.

انتهای پیام/س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.