جانشین فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان از کشف محموله قرص‌های روان گردان و دستگیری عامل اصلی توزیع کننده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سرگرد علیدوستی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان از کشف محموله قرص‌های روان گردان و دستگیری عامل اصلی توزیع کننده در این شهرستان خبر داد.

سرگرد علیدوستی گفت: ماموران یگان امداد پارسیان با همکاری پلیس امنیت عمومی شهرستان در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و طرح مبارزه با فروشندگان آشکار مواد مخدر با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی یکی از عاملان توزیع قرص‌های روان گردان را در سطح شهرستان شناسایی کردند.

او افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی و تعقیب و مراقبت‌های لازم متهم را با یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از خودرو تعداد ۴ هزار عدد انواع قرص‌های روان گردان ترامادول و متادون و همچنین مقدار ۳ هزار و ۷۵۰ میلی لیتر شربت ترامادول کشف و ضبط کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان گفت: در این رابطه پروند اولیه تشکیل و متهم به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.