چشم طمع زمین خواران بر اراضی ملی خاتم

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد از رهایی بیش از ۶۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان خاتم از چنگال زمین خواران در سال ۹۸ خبرداد.

سرهنگ مهدی مختومی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد، در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: پارسال بیش از ۶۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان خاتم در قالب تبصره ۱ ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و اجرای احکام قضایی، از زمین خواران باز پس گرفته شد.

سرهنگ مختومی افزود: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی استان یزد همچنین در این مدت، ۱۹ فقره پرونده تخریب و تصرف ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع به مساحتی بیش از ۲۷۲ هکتار در عرصه‌های منابع شهرستان خاتم، تشکیل دادند.

او با اشاره به رصد شبانه روزی مراتع و اراضی ملی استان یزد، اضافه کرد: پارسال یک پرونده چرای غیر مجاز در مراتع برای ۳۰۰ واحد دامی در شهرستان خاتم تشکیل شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تصرف، تخریب، حریق، دیوارکشی و گودبرداری اراضی ملی از طریق شماره تماس رایگان به ۱۵۰۴ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد اعلام کنند تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.
انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.