در بازدید فرماندار شهرستان لنده از روستای دم تنگ عروه از بخش مرکزی این شهرستان مشکلات این روستا بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید خدادوست موسوی فرماندار لنده در بازدید از روستای دم تنگ عروه این شهرستان گفت: با همکاری بنیاد علوی و بسیج سازندگی و همچنین با اعتبارات خوب کمیته برنامه ریزی شهرستان امیدواریم بتوانیم جاده دسترسی مناسب و آب آشامیدنی لوله کشی و دیگر مشکلات این منطقه  را برطرف کنیم.

سید خدادوست موسوی افزود: این روستا دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار خوبی از جمله دامداری و کشاورزی است که نیازمند حمایت و توجه جدی مسئولان است.

او به مشکلات مطرح شده از سوی اهالی روستای دم تنگ عروه اشاره کرد و بیان کرد: قطعاً یکی از مهمترین  مواردی که باید با جدیت پیگیری شود بحث راه ارتباطی و تامین آب شرب بهداشتی این روستا است.

موسوی به لزوم اجرای طرح‌های کشاورزی و دامداری در سطح روستا‌های شهرستان لنده اشاره کرد و گفت: اجرای طرح‌های مناسب با توجه به پتانسیل روستا‌های شهرستان علاوه بر توسعه و عمران و آبادانی موجب مهاجرت معکوس خواهد شد.

او افزود: در هفته‌های آتی با همکاری اداره راهداری شهرستان برای ترمیم جاده‌های ارتباطی و تهیه آب آشامیدنی سالم، اقدامات قابل توجهی انجام خواهد شد.

گفتنی است روستای دم تنگ عروه با ۲۰ خانوار در ۱۰ کیلومتری شهر لنده قرار دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.