مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت:خدمت رسانی به اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج در استان آغاز شده است.

هنری مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت:بر این اساس کلیه هم استانی‌ها می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در سراسر استان در روستا‌ها و شهر‌ها به پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه‌ها و رده‌های مختلف سپاه و اقشار بسیج در سطح استان تحویل نمایند.

او افزود: شماره حساب شهرستانی و استانی برای جمع‌آوری کمک‌ها نیز اعلام خواهد شد، کلیه اقلام و کمک‌های نقدی جمع آوری شده در هر محل یا منطقه در همان منطقه جغرافیایی توزیع خواهد شد.

هنری ادامه داد: در ستاد‌های استانی و شهرستانی رزمایش نیز هماهنگی بین توزیع اقلام و بسته‌ها بین مناطق ضعیف‌تر انجام می‌گیرد.

مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی  اظهار کرد: اولین اقدام پایگاه‌های بسیج شناسایی خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در روستا‌ها و شهر‌ها و تهیه بانک اطلاعاتی جامع بوده که با توجه به اشراف کامل پایگاه‌های بسیج به مردم روستا و محله با همکاری مجموعه‌های موجود در مساجد با محوریت مساجد تهیه می‌گردد.

او  افزود: یکی دیگر از برنامه‌های این رزمایش شناسایی حامیان مالی برای افراد مد نظر و اتصال آن‌ها به همدیگر برای پشتیبانی مالی مداوم از خانواده تا رفع کامل مشکلات ناشی از این بیماری خواهد بود، یکی از موضوعات مهم این رزمایش شرکت همه اقشار مردم با هر میزان توانایی کمک در این طرح بوده که باعث ترویج فرهنگ انفاق در جامعه خواهد شد.

دبیرخانه این رزمایش در سازمان بسیج سازندگی استان فعال شده و به طور مداوم پیگیر مراحل اجرایی طرح خواهد بود، مرحله اول رزمایش تا پایان ماه مبارک رمضان خواهد بود.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار