مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۷۰۰ بسته غذایی و بهداشتی در قالب طرح ملی فرشتگان رحمت توسط نیرو‌های این جمعیت در کنارک و سیب و سوران توزیع شد.

رسول راشکی مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،گفت: نیرو‌های این جمعیت از ابتدای بحران ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان با توجه به نقش حمایتی و ارتباط خود با افراد خیر توانستند خدمات بسیار خوبی را در بحث مبارزه با ویروس کرونا در سطح استان به انجام برسانند.

او افزود: اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت از ابتدای فروردین در مناطق کمتر برخوردار و بین خانواده‌های بی‌بضاعت واقشار آسیب پذیر ناشی ازسیل و پیش گیری از بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان اجرایی شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: این طرح هر ساله با هدف تامین نیاز‌های خانواده‌های بی بضاعت، توسط جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود که با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال اقلام بهداشتی نیز به بسته‌های غذایی افزوده شده است.

راشکی تصریح کرد: در قالب این طرح، حدود ٢٠٠ بسته مواد غذایی معیشتی، ٢٠٠ بسته اقلام بهداشتی و ٢٠٠ تخته گلیم فرش به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال با مشارکت خیران و داوطلبان این جمعیت تهیه و در چهار روستای بخش مرکزی کنارک بین این خانواده‌ها توزیع شده است.

او گفت: اجرای این طرح تا فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و با جذب مشارکت‌ها و کمک‌های مردمی و سایر خیران ادامه دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از توزیع ۳۰۰ بسته بهداشتی، غذایی و پتو در بین نیازمندان روستا‌های شهرستان سیب و سوران خبر داد و افزود: در اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت ۱۰۰ سبد غذایی، ۱۰۰ بسته بهداشتی و ۱۰۰ تخته پتو اقلام توزیعی بین روستائیان گلکوشن پسکوه از توابع شهرستان سیب و سوران توزیع شد.

او ادامه داد: بسته‌های معیشتی شامل اقلام ضروری وپر مصرف خانوار‌ها از قبیل کنسروجات، برنج، روغن، رب گوجه، چای، ماکارونی وحبوبات به ارزش ریالی هر سبد یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال) بوده وهمچنین بسته‌های بهداشتی نیز شامل، دستمال کاغذی، پودر رختشویی، خمیردندان و مسواک، محلول ضدعفونی کننده، شامپو، صابون، مایع ظرفشویی به ارزش ریالی هر بسته یک میلیون و ۳۰۰ هزار ریال بوده است.

او ارزش هر تخته پتو اهدایی را یک میلیون و ۳۰۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود: ارزش ریالی بسته‌های فوق جمعا مبلغ ۴۱۰ میلیون ریال بود که توسط خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان تامین و بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار