مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از جمع آوری دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان صدقه در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدرسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان، از پرداخت دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان صدقه در سال ۹۸ خبر داد و گفت: صد درصد صدقات جمع‌آوری‌شده در زمینه کمک به مشکلات مختلف نیازمندان این استان هزینه شده است.

او افزود: یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان از این مبلغ در بخش حمایت و سلامت و برای کمک به درمان، تحصیل، ازدواج، معیشت، لوازم ضروری زندگی و سوءتغذیه کودکان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با اشاره به اینکه ۵۰۴ میلیون تومان صدقات نیز در بخش کمک به خرید، ساخت و تعمیرات مسکن نیازمندان هزینه شده است، بیان کرد: ۲۸۸ میلیون تومان از این مبلغ نیز در زمینه ارائه خدمات آموزشی، تحصیلی، فرهنگی و تربیتی مددجویان تحت حمایت این نهاد صرف شده است.

او بیان کرد: هزینه کرد ۴۸ میلیون تومان برای کاریابی و اشتغال نیازمندان و ۲۴۰ میلیون تومان نیز برای کمک به نیازمندان از طریق تعامل با مؤسسات خیریه نیز از دیگر محل‌های هزینه کرد صدقات است.

شیخی‌زاده اعلام کرد: استفاده از روش‌های الکترونیکی برای تسریع در پرداخت و کاهش هزینه‌های اضافی در نظر گرفته‌شده که این نوع پرداخت از طریق شماره‌گیری کد #۱۸۸۷۷ و استفاده از نصب اپلیکیشن‌های آپ و سکه امکان‌پذیر است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان در پایان از تمامی نیکوکاران در زمینه مشارکت در برنامه‌های این نهاد و کمک به نیازمندان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.