مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، با توجه به شیوع ویروس کووید- ۱۹ در کشور خدمات روانشناختی و مشاوره تلفنی ارائه می‌دهد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، با توجه به شیوع ویروس کووید- ۱۹ در کشور و در راستای مسئولیت اجتماعی دانشگاه، جهت کنترل اضطراب و کاهش استرس و ایجاد آرامش و حفظ سلامت روان جامعه دانشگاهیان و خانواده‌های آنان خدمات روانشناختی و مشاوره تلفنی برخط و غیربر خط ارائه می‌دهد.

این خدمات روان‌شناختی و مشاوره‌ای در طی روز‌های هفته دایر بوده و دانشگاهیان می‌توانند جهت اخذ نوبت مشاوره از شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۸ تا ۱۳ اقدام کند.

علاقه‌مندان جهت استفاده از مشاوره برخط و تلفنی می‌توانند با شماره ۰۹۱۱۶۶۸۵۹۰۰ و یا با شماره تلفن ۳۲۴۵۲۳۰۳-۰۱۷ تماس گرفته و همچنین جهت مشاوره غیر برخط از طریق آدرس الکترونیکی counseling@gau.ac.ir از این خدمات استفاده کنند.

گفتنی است؛ متقاضیان علاوه بر تماس با سامانه معرفی شده ۴۰۳۰ توسط وزارت بهداشت و درمان در ارتباط با ویروس کرونا می‌توانند در روز‌های یکشنبه و سه شنبه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ با پزشک معتمد دانشگاه و همچنین کارشناس بهداشت دانشگاه طی روز‌های زوج از ساعت ۱۵ الی ۱۷ نیز تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار