استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تعهد به مردم از مهمترین رویکرد‌های نیرو‌های مسلح به شمار می رود.

تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح چهارمحال و بختیاریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس سازمان قضایی کشور، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولین استانی در شهرکرد برگزار شد.

در این مراسم، از زحمات عبدالمحمد فردی قدردانی و عباس مانیان به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح چهارمحال و بختیاری معرفی گردید.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در این آیین اظهار داشت: تلاش‌های ارزنده نیرو‌های مسلح از جمله نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، ارتش و به ویژه بسیجیان در کنار سایر دستگاه‌های عرصه سلامت در مبارزه با کرونا ویروس قابل تقدیر است.

او با بیان اینکه نیرو‌های مسلح حافظ امنیت جامعه و آماده از خودگذشتگی هستند و تعهد به مردم از مهمترین رویکرد‌های نیرو‌های مسلح به شمار می‌رود، افزود: سال‌های اخیر اقدامات خوبی در زمینه پیشگیری از وقوع جرم صورت گرفت.

عباسی تأکید کرد: مهم‌ترین اهداف سازمان نظام قضایی نیرو‌های مسلح، حفظ اقتدار نیرو‌های مسلح است که در محیطی قانونمند همه را به اجرای قانون ملزم کرده تا نظم و آگاهی در آن نهادینه شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار