مقابله جدی با مجرمان و قاچاقچیان در اولویت کار پلیس است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مقابله جدی پلیس با مجرمان، قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت عمومی با همکاری دستگاه قضایی در سال جاری نیز تداوم یافته و جزو اولویت‌ها خواهد بود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سردار «علی اکبر جاویدان» روز یکشنبه در دیدار با دادستان کرمانشاه ضمن تبریک انتصاب او اظهارداشت: مقابله با اشرار و افراد مجرم از جمله ماموریت های مشترک پلیس و دستگاه قضایی است که خوشبختانه اهتمام خوبی نیز برای این کار وجود دارد.

او ادامه داد: هم افزایی ۲ سویه پلیس و دستگاه قضایی به عنوان ۲ بال امنیت آفرین جامعه می تواند بر امنیت موجود دامن زده و شرایط را برای مجرمان سخت تر از قبل کند.

سردار جاویدان بیان کرد: ایجاد امنیت پایدار در جامعه از یک سو و مقابله شبانه روزی با مجرمان از سوی دیگر در برنامه های پلیس قرار داشته و همواره سعی شده تا جلوتر از طرح و نقشه این افراد اقدامات آنها خنثی شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در سال جدید پلیس مقابله با اشرار، مجرمان و قاچاقچیان را به صورت جدی در دستور کار قرار داده و با جدیت و برابر قانون به مقابله با آنها می پردازد.

او با بیان اینکه سال گذشته پلیس در راستای مقابله با قاچاق فعالیت های خوبی را داشته، گفت: انهدام ۲۲ باند و دستگیری حدود یک هزار و ۹۷۰ نفر از قاچاقچیان و عوامل مرتبط با باندهای قاچاق توسط پلیس آگاهی از جمله آنها بوده است.

سردار جاویدان در پایان با قدردانی از همکاری و حمایت های دستگاه قضایی از ماموران پلیس در راستای اجرای ماموریت های محوله؛ ابراز امیدواری کرد در سال جاری شاهد افزایش هم افزایی میان این ۲ دستگاه باشیم.

 


همکاری دستگاه قضایی و پلیس جلوی بسیاری از تخلف ها را گرفته است

دادستان کرمانشاه نیز گفت: همکاری گسترده تر دستگاه قضایی و پلیس جلوی بسیاری از تخلف ها را گرفته و زمینه را برای پاکسازی جامعه از خیلی جرائم فراهم کرده که البته این همکاری لازم است افزایش یابد.
«شهرام کرمی» اظهارداشت: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی، هم افزایی خوب، سازنده و پویایی با یکدیگر دارند که این همکاری می تواند در جهت برقراری بهتر نظم و امنیت و جلوگیری از تخلف های مختلف، موثر باشد.

او افزود: براساس قانون، وظیفه نیروی انتظامی برقراری نظم، امنیت و تامین آسایش فردی و اجتماعی است و مردم باید از اینکه دادشان از ظالم ستانده می شود و در پناه اقدام موثر نیروی انتظامی هستند، احساس امنیت کنند.

کرمی ادامه داد: امروز احساس امنیت امری مهم‌تر از امنیت است که باید آن‌ را به مردم منتقل کنیم تا مردم در رفاه، امنیت و آسایش بیشتر به زندگی خود بپردازند.

دادستان کرمانشاه همچنین با اشاره به وجود برخی محدودیت ها و کمبود امکانات برای فعالیت نیروی انتظامی، گفت: باوجود این محدودیت ها، پلیس کرمانشاه به خوبی وظایف خود را انجام و مقابله جانانه ای با متخلفان و مجرمان داشته است.

او بیان کرد: امروز اگر کرمانشاه با وجود مرزی بودن یکی از استان های امن کشور است به خاطر جانفشانی و تلاش های شبانه روزی ماموران پلیس و دیگر نیروهای امنیتی است.

کرمی در پایان و با تاکید بر افزایش تعامل میان پلیس و دستگاه قضایی گفت: هر قدر این هم افزایی بیشتر باشد فضا برای مجرمان ناامن تر خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.