فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، از کشف ۱۹ کیلوگرم موادمخدر در مرکز استان و باتلاش ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : طرح پاکسازی نقاط آلوده شهر کرمانشاه طی ۲۴ ساعت اخیر و در چند محله شهر کرمانشاه با حضور ماموران انتظامی شهرستان اجرا شد.

او گفت : در این طرح گسترده علاوه بر کشف ۱۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر که عمده آن‌ها را تریاک تشکیل می‌داد، ۱۰۳ نفر از خرده فروشان و معتادان نیز شناسایی و دستگیر شدند.

 براری افزود: خرده فروشان دستگیر شده تحویل مراجع قضایی و معتادان نیز به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

رییس پلیس شهرستان کرمانشاه از جمع آوری ۱۵۳ عدد قلیان خبر داد و گفت: چهار قلیان سرا نیز پلمب شد.

او با اشاره به رضایتمندی عموم مردم از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده، گفت: با توجه به شیوع کرونا اجرای این طرح‌ها تشدید و با جدیت از سوی پلیس ادامه پیدا می‌کند

اعمال قانون ۱۳۱۸ دستگاه خودروی متخلف در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اعمال قانون ۱۳۱۸ دستگاه خودروی متخلف در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان خبر داد.

 علی اکبر جاویدان افزود: نیروی انتظامی همگام و هم دوش با سایر نهاد‌های خدمات رسان و همچنین عزیزان سخت کوش در بهداشت و درمان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اجرای فاصله گذاری اجتماعی از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

او با تقدیر از همراهی و همکاری خوب مردم گفت: پس از ابلاغ دستورالعمل رعایت فاصله اجتماعی، پلیس با هدف قطع این زنجیره تاکنون در ایستگاه‌های مرزبانی زیستی از ورود ۱۸ هزار و ۴۷۰ خودرو غیر بومی به استان جلوگیری شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اعمال قانون ۱۳۱۸ خودرو در طرح فاصله گذاری اجتماعی افزود: از این تعداد ۹۸۴ دستگاه خودرو مورد جریمه پنج میلیون ریالی قرار گرفتند و ۳۳۴ دستگاه خودرو نیز به مدت یک ماه توقیف و روانه پارکینگ شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به تشدید طرح‌های مبارزه با احتکار و قاچاق کالا‌های سلامت محود و مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده در استان خبر داد و افزود: در اجرای این طرح در مجموع ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار عدد لوازم بهداشتی شامل انواع، ماسک و دستکش، ژل ضد عفونی و الکل کشف شد.

 جاویدان از دستگیری ۶۰ محتکر و قاچاق کننده اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده در استان خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده بعه مراجع قضائی معرفی شدند.

او با توصیه به مردم به رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه تا ریشه کن شدن ویروس کرونا، افزود: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، طرح تشدید مقابله با سرقت و سایر ناهنجاری‌های اجتماعی نیز در دستور کار کلیه یگان‌های اجرایی و عملیاتی استان قرار گرفته است

ممنوعیت تردد پلاک های خارج از استان و غیر ساکن

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: ممنوعیت تردد پلاک های خارج از استان و غیر ساکن ادامه دارد.

 فضل الله شیری افزود: تردد وسایل نقلیه خارج از استان ممنوع بوده و برابر ضوابط ابلاغی، متخلفین مشمول اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماهه خودرو خواهند شد.

او گفت: ملاک تشخیص بومی و ساکن بودن پلاک وسیله نقلیه، کارت ملی و بیمه نامه شخص ثالث و احراز هویت و سکونت راننده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه ادامه داد: هرگونه تغییر در اعداد، ارقام، مخدوش کردن پلاک و در اختیار گذاشتن آن به شخص یا نصب روی وسیله نقلیه دیگر یا حرکت با تک پلاک یا بدون پلاک، ممنوع بوده که علاوه بر اعمال قانون شامل توقیف هم می‌شود.

 شیری ادامه داد: تردد کادر بهداشت و درمان و خدمات پزشکی و پزشکان و پرستاران تلاشگر عرصه سلامت در معابر شهری و جاده‌ها با ارائه کارت شناسایی یا برگ مأموریت بلامانع است.

این مقام انتظامی در پایان ضمن انتقاد از افزایش ترددهای شهری طی این هفته که قطعاً موجب شیوع این بیماری می‌شود، گفت: تردد وسایل نقلیه نظامی، انتظامی، امدادی، مدیریت بحران و خدمات پزشکی و درمانی هم برابر قانون به جهت خدمات عمومی مستثنی است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.