دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان البرز به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی کارگاه مجازی داستان آینده نگارانه و آخرالزمانی را برگزار می‌کند.

سجاد خدری، مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: کارگاه داستان آینده نگارانه و آخرالزمانی از ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده توسط حوزه هنری استان البرز به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی است که توسط دفتر آفرینش‌های ادبی این حوزه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

او افزود: این کارگاه در راستای برنامه‌های حوزه هنری البرز با موضوع ایران آینده به بررسی ساختار داستان‌های آینده نگارانه می‌پردازد.

خدری گفت: نوع و گونه داستان‌های آینده نگارانه و آخرالزمانی پرداختن به دنیای پیش رو و آینده است که در این کارگاه با نویسندگان استان البرز و استان سمنان در مورد ساختار و عناصر این گونه داستانی گفت و گو خواهد شد.

او افزود: کارگاه مجازی داستان آینده نگارانه و آخرالزمانی با حضور استاد مهدی زارع از نویسندگان خوب کشور و خسرو عباسی خودلان همراه با نویسندگان استان البرز و سمنان روز‌های سه‌شنبه ۲۶ فروردین و سه شنبه ۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ الی ۱۹ عصر به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان البرز گفت: علاقمندان جهت حضور در این کارگاه می‌توانند از طرق صفحه اینستاگرام حوزه هنری البرز به آدرس artalborz به گروه مجازی کارگاه ملحق شوند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.