همزمان با روز ولادت امام عصر(عج) گروه سرود آفتاب البرز حوزه هنری البرز، سرودهای مهدوی خود را در کاروان شادی مهر مهدوی به صورت زنده اجرا می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سجاد خدری، مدیر روابط عمومی حوزه هنری البرز گفت: همزمان با فرارسيدن میلاد با سعادت حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه، کاروان شادی مهر مهدوی در مناطق ده گانه کرج حرکت خود را آغاز خواهد کرد.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت خاص کشور و همچنین با هدف پاسداشت مقام والای ولایت و امامت حضرت حجت(عج) در بزرگترین عید شیعیان جهان و فراهم نمودن اوقاتی خوب و مفرح در این روز فرخنده برای مردم، این کاروان با شادپیمایی در محلات مختلف، شادی و نشاط را به پشت پنجره خانه‌ها می برد و ولادت منجی عالم بشریت را جور دیگری به جشنی باشکوه، پرشور و شعف می نشیند.

خدری گفت: در این ویژه برنامه که با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج شکل خواهد گرفت، گروه سرود آفتاب البرز حوزه هنری استان البرز اجرای زنده سرودهای جذاب را در معابر و در پشت پنجره منازل شهروندان برای روز پنج‌شنبه بیست و یکم فروردین ماه خواهد داشت.

او افزود: شایان ذکر است در حاشیه این مراسم باشکوه نیز ضدعفونی کردن معابر عمومی توسط گروه‌های جهادی و به صورت خودجوش صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.