مسوول فنی شرکت شفا بخش اسفراین گفت: با تغییر خط تولید این شرکت روزانه بیش از ۱۰۰ لیتر الکل آتانول تولید و جهت ضد عفونی با نظارت دانشکده علوم پزشکی و اداره صمت به بازار و مراکز درمانی این شهرستان عرضه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   فرماندار اسفراین به همراه رئیس دانشکده علوم پزشکی و اداره صمت از روند تولید الکل آتانول شرکت شفا بخش این شهرستان بازدید کردند .

قدیر رستمی در حاشیه این بازدید گفت: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و نیاز به محلول ضدعفونی، با حمایت‌های صورت گرفته، این شرکت به منظور تولید الکل طبی و مجموعه عرقیجات از هفته پیش آغاز به کار کرد.

او گفت: تلاش شده است که با حمایت از تولید الکل در شهرستان ظرفیت تولید محلول ضدعفونی را افزایش داده و نیاز حوزه درمانی نیز تامین شود.

مسوول فنی شرکت بهنام بخش اسفراین نیز گفت: این شرکت چندین سال است که در زمینه فرآورد‌های گیاهان دارویی مشغول فعالیت می‌باشد که با توجه به شرایط بوجود آمده نیاز مبرم شهرستان به تولید محلول‌های ضد عفونی تصمیم به تغییر کاربری تولید نمودیم.

موسی الرضا بهنام فر افزود: این شرکت قادر است روزانه ۱۰۰ لیتر الکل آتانول برای ضد عفونی تولید و با نظارت دانشکده علوم پزشکی و اداره صمت شهرستان به مراکز درمانی و به بازار عرضه نماید.

او گفت: در این کارگاه تولیدی ۲۰ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول فعالیت می‌باشند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.