همه شعبه‌های فروشگاه افق کوروش در استان، از جمله بجنورد، پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مهدی امیدوار  رییس اتاق اصناف مرکز خراسان شمالی گفت: همه شعبه‌های فروشگاه کوروش در استان، از جمله بجنورد، مرکز استان پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

مهدی امیدوار افزود: با تاکید استاندار، مسئولان فروشگاه کوروش باید برای راه اندازی سامانه خرید اینترنتی کالا اقدام می‌کردند، اما مقاومت کردند و از این کار سر باز زدند.

او افزود: پس از آنکه طرح فروش اینترنتی کالا در این فروشگاه‌ها اجرا نشد، دیروز ۱۷ شعبه افق کوروش در شهر بجنورد، با دستور استاندار و حکم قضایی، پلمب شد.

پس از انتشار ویروس کرونا، برای بی نیاز کردن شهروندان از حضور در بازار برای خرید مواد غذایی و مایحتاج عمومی خود، نرم افزار خرید و فروش اینترنتی «سروینا»، با پیگیری موکد استاندار خراسان شمالی طراحی و برای عضوگیری از فروشگاه‌ها و عرضه کنندگان کالا در آن، اقدام شد.

در نخستین مرحله، سه هزار قلم کالا برای عرضه به مشتریان، در این سامانه بارگذاری شد که شهروندان می‌توانند برای خرید از آن عدد ۵۸ را به سرشماره ۱۰۰۰۸۳۱۷ پیامک کنند تا نرم افزار سامانه به گوشی آنان ارسال شود و از این طریق بتوانند خرید‌های خود را با پرداخت برخط (آنلاین) و یا دستگاه پز آورنده کالا، از فروشگاه‌ها انجام دهند.

در خراسان شمالی ۳۱ فروشگاه زنجیره‌ای و ۲۵ فروشگاه بزرگ دایر است.

انتهای پیم/ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.