رئیس دانشگاه صنعتی سجاد مشهد گفت: این دانشگاه با تجهیزکردن زیر بنای لازم برای آموزش مجازی خود حدود ۵۰۰ درس در ۵ دانشکده در زمان شیوع بیماری کرونا،رسالت آموزشی خود را انجام داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی حائریان اردکانی رئیس دانشگاه صنعتی سجاد گفت: این دانشگاه، علیرغم نداشتن سابقه برگزاری کلاس‌های مجازی بلافاصله بعد از تعطیلی دانشگاه‌های کشور با همکاری بخش‌های مختلف دانشگاه به جهت جلوگیری از آسیب‌های ناشی از افت تحصیلی و سلامت دانشجویان آموزش مجازی خود را بعد از تعطیلات در ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ جایگزین آموزش حضوری کرد.

او تصریح کرد: بررسی آمار اولین هفته آموزشی مجازی دانشگاه نشان از برگزاری ۹۶ درصد کلاس‌ها از مجموع ۴۹۳ کلاس مربوط به ۳۲۷۶ دانشجو در دروس نظری و حضور ۷۳ درصد دانشجویان ۱۳۵۰۳ دانشجو-کلاس از مجموع ۱۸۶۰۳ مورد در این مدت دارد که در تمامی کلاس‌ها با حضور یک پشتیبان از مشکلات احتمالی مانند افت کیفیت صدا یا تصویر یا موارد دیگر جلوگیری می‌شود و همچنین این کلاس‌ها توسط پشتیبان ضبط می‌شود و برای دانشجویانی که امکان حضور در کلاس را نداشته اند در پروفایل شخصی آن‌ها بارگذاری می‌شود.

حائریان اردکانی با اشاره به تعداد کل کلاس‌ها در هفته اول آموزشی، افزود: دروس پایه و عمومی ۵۹ کلاس، دروس دانشکده مکانیک، مواد و انرژی ۵۶ کلاس، دروس دانشکده عمران، معماوری و شهرسازی ۱۳۵ کلاس، دروس دانشکده صنایع و مدیریت ۳۴ کلاس، دروس دانشکده برق و مهندس پزشکی ۸۴ کلاس، دروس دانشکده کامپیوتر و فناوری اطلاعات ۱۰۵ کلاس و درمجموع ۴۷۳ کلاس بوده است.

رئیس دانشگاه صنعتی سجاد گفت: در این کلاس‌ها ۵۴۵ مورد باعنوان سوالات آموزشی و فنی دانشجویان توسط روابط عمومی دانشگاه ثبت و پاسخگویی شد و ۲۲ پشتیبان در هفته اول کلاس‌های مجازی حضور داشته اند.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
محمد
۱۴:۳۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
ما دانشجویان دانشگاه سجاد از کیفیت کلاس های مجازی دانشگاه سجاد بسیار ناراضی هستیم
برگزاری 96درصدی دلیل بر خوب بودن کلاس نیس
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۳:۴۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
البته اگه خودشون طراحی میکردن عالی بود نه اینکه از شرکت adobe بگیرن ،درکل که برگزار کردن خوبه من و بقیه راصی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
کلی پول گرفتن از ملت اگر اجرا نمیشد باید تعجب میکردیم!
Netherlands
پویا شریفی
۱۲:۲۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
به جای رپورتاژ برای دانشگاه رسالت واقعی خودتون یعنی تهیه گزارش مستند و واقعی رو انجام بدین و پای صحبت دانشجوهایی که هیچ راهی ندارن بشینین تا بگن این 96 درصد کلاس ها چه چیزی واقعا هست و چه کیفیتی داره.