رئیس هیئت مدیره نظام پزشکی شیراز گفت: بیش از ۱۶۰ از نفر از پزشکان و پیراپزشکان استان فارسی، داوطلب کمک به بیماران کرونایی شدند.

حمیرا وفایی رئیس هیئت مدیره نظام پزشکی شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ضمن قدردانی از کادر درمان در استان فارس، گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، در استان فارس نیز برنامه ریزی‌هایی جهت درمان بیماران مبتلا صورت گرفت که بیمارستان‌های حضرت علی اصغر (ع)، بیمارستان شهید چمران و بیمارستان شهید فقیهی با تمامی تجهیزات و کادر درمانی مجرب جهت پذیرش و درمان بیماران مبتلا به کرونا (کووید ۱۹) در نظر گرفته شد.

او افزود: پس از اعلام فراخوان سازمان نظام پزشکی شیراز مبنی بر ثبت نام جامعه پزشکی جهت کمک به کادر درمانی در بیمارستان ها، تا کنون بیش از ۱۶۰ نفر از گروه‌های مختلف پزشکی و پیراپزشکی در این فراخوان ثبت نام کرده اند.

وفایی با اشاره به اینکه ثبت نام از داوطلبان تا کنترل اپیدمی کرونا ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: تا کنون از رشته‌های مختلف پزشکی اعم از پزشکان عمومی، متخصصین داخلی، متخصصین کودکان، متخصصین زنان، داروسازان، جراحان عمومی، متخصصین بیهوشی، ماماها، گروه‌های آزمایشگاهی، رادیولوژیست ها، گروه‌های توانبخشی و فیزیوتراپی، دندانپزشکان و دیگر گروه‌های درمانی آمادگی خود را جهت کمک به بیماران مبتلا به کرونا اعلام کرده اند.

او با تقدیر از کادر درمان به پاس تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه روزی در جهت کنترل و درمان بیماری کرونا، از مردم خواست تا با اجتناب از تردد‌های غیر ضروری و ماندن در منزل، کادر بهداشت و درمان را در این مسیر طاقت فرسا همراهی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار