فرماندار اردبیل از حمایت همه جانبه از صاحبان کسب و کار و مراکز فروش و تجاری برای تمدید زمان چک‌های پرداختی به دستگاه‌های اجرایی به ویژه به شهرداری اردبیل خبر داد.

مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: از مطالبات اساسی صاحبان کسب و کار مراکز تجاری و فروش تمدید زمان چک‌های پرداختی به دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری اردبیل است که در این زمینه حمایت همه جانبه‌ای از این اقشار صورت می‌گیرد تا این طرح اجرایی می‌شود.

او بیان کرد: صاحبان کسب و کار و مراکز تجاری و تولیدی و فروش که مراکز خود را به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل و نیمه تعطیل کرده اند هم اکنون با دغدغه زمان چک‌های شان روبرو شدند که نیاز است دستگاه‌های مربوطه از جمله شهرداری و شهرک‌های صنعتی و دارایی زمان چک را تمدید کنند.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: حمایت از صاحبان کسب و کار و مراکز تجاری و فروش و تولیدی اولویت است و در این زمینه استاندار اردبیل نیز تاکید ویژه‌ای داشته و باید دستگاه‌های مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.

امامی یگانه گفت: صاحبان کسب و کار و مراکز فروش و تجاری و تولیدی سلامت مردم را به درآمد خود ترجیع داده اند و دچار ضرر شده اند و باید با برنامه ریزی اساسی حمایت همه جانبه از این اصناف صورت گیرد.

او افزود: نیاز است زمان چک‌های صاحبان کسب و کار و مراکز تولیدی و فروش و تجاری و تولیدی که بابت صدور پروانه و بدهی به دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری و دارایی و شرکت شهرک‌های صنعتی دادند تا عادی شدن وضعیت اقتصادی تمدید شود و در این زمینه پیگیری‌های اساسی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.