پتروشیمی بندر امام در بحران کرونا کنار مردم است

رئیس روابط عمومی پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) گفت: پتروشیمی بندر امام در بحران کرونا با تمام توان در کنار مردم و مسئولان منطقه است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امین معاوی  رئیس روابط عمومی پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) گفت: پتروشیمی بندر امام در بحران کرونا با تمام توان در کنار مردم و مسئولان منطقه است.

او امروز در نشست خبری مدیران روابط عمومی شرکت‌های پتروشیمی بیان داشت: تجهیز بیمارستان‌های شهرستان توسط شورای راهبردی و با هماهنگی مسئولان اجرایی در حال انجام است.

معاوی افزود: بیمارستان صنایع پتروشیمی به عنوان معین بیماران کرونایی منطقه و شهرستان‌های اطراف را زیر پوشش قرار داده است.

رئیس روابط عمومی پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) گفت:تمام هزینه‌های درمان بیماران کرونایی در این بیمارستان رایگان است. علاوه بر این تمام دفترچه‌های درمانی در این بیمارستان پذیرش و تعرفه‌ها به صورت دولتی دریافت می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: شرکت کارون که سهامدار عمده آن پتروشیمی بندر امام است، تمام مواد ضدعفونی «آب ژاول» مورد نیاز منطقه را تأمین کرده و این روند ادامه دارد. تاکنون ۴ میلیون و ۲۰۰ لیتر آب ژاول در این شرکت تولید و در اختیار ۲۷ استان کشور قرار گرفت و نقاهتگاه خانه معلم بندر ماهشهر با کمک شورای راهبردی در حال تجهیز است.

پتروشیمی بندر امام ۶۰ تن مواد اولیه تولید لباس مخصوص ضدعفونی را تأمین و به صورت رایگان در اختیار شرکت‌های تولیدی گذاشته است و لوازم و تجهیزات مخصوص گندزدایی تأمین و در اختیار قرارگاه‌های پدافند زیستی و قرارگاه‌های جهادی مردمی از جمله هیئت فاطمیون گذاشته شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار