رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: آمادگی آحاد جامعه از جمله صنایع تولیدی در مقابله با ویروس کرونا و تولید چند برابری اقلام بهداشتی در محدوده زمانی کوتاه توسط صنایع مختلف و گروه‌های جهادی به ما آموخت که ما می‌توانیم در تحقق شعار سال نیز موفق باشیم و این دوران تمرینی برای جهش تولید هست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، امین زاده رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی در دیدار با فرماندار شهرستان میانه گفت: آمادگی آحاد جامعه از جمله صنایع تولیدی در مقابله با ویروس کرونا و تولید چند برابری اقلام بهداشتی در محدوده زمانی کوتاه توسط صنایع مختلف و گروه‌های جهادی به ما آموخت که ما می‌توانیم در تحقق شعار سال نیز موفق باشیم و این دوران تمرینی برای جهش تولید هست.

 امین زاده  با اشاره به عنوان شعار سال گفت: توسعه صنایع معدنی، جلوگیری از خام فروشی و توجه بیش از پیش به توسعه صادرات غیرنفتی همانند سال گذشته تکلیف و وظیفه‌ای است که در سال جهش تولید نیز به دنبال آن‌ها خواهیم بود.

او با بیان این‌که اولویت‌های سرمایه گذاری در شهرستان میانه گردآوری شده است، گفت: امسال ضمن پیگیری این اولویت‌ها در حمایت از صنایع و بنگاه‌های زودبازده تلاش خود را مضاعف خواهیم کرد.

امین زاده تسریع در صدور مجوز‌ها و ارائه تسهیلات را از دیگر اقدامات حمایتی سازمان در سال جهش اقتصادی برشمرد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام گرفته از سوی اداره صمت شهرستان در جهت رفع کمبود ملزومات پیشگیری از بیماری کرونا، گفت: آماده همکاری لازم در خصوص تامین مواد اولیه تولید ملزومات بهداشتی و محلول‌های ضدعفونی کننده در شهرستان هستیم.

در ادامه این دیدار فرماندار شهرستان میانه نیز ضمن تقدیر از اقدامات سازمان صمت استان در حمایت از زلزله زدگان شهرستان، خواستار هم افزایی و تعامل بیشتر در جهت حمایت از واحد‌های صنعتی و معدنی شهرستان میانه شد.

مشایخی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل صنعتی میانه گفت: پهنه بندی معادن شهرستان میانه آماده است و هرگونه حمایت از این بخش، اشتغالزایی پایدار را به همراه دارد.

او از ضرورت افزایش ظرفیت تولید و توسعه فولاد میانه به عنوان گامی جدی در تقویت حوزه‌های صنعتی و معدنی منطقه یاد کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.