اپل در جدیدترین بروزرسانی خود قابلیت مشاهده مکان‌های انجام‌دهنده آزمایش کرونا را روی نقشه اپل اضافه می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها افراد زیادی در سراسر جهان با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند و واقعا این مشکل بهداشت جهانی را بسیار در خطر قرار داده است. این ویروس تاکنون بسیاری از رویداد‌های بزرگ، خصوصا در حوزه فناوری، را لغو کرده است.

اکنون شرکت‌های توسعه دهنده نرم‌افزار‌های متنوعی در مورد ویروس کرونا یا COVID-19 طراحی و عرضه کرده‌اند. حتی شرکت‌های بزرگی مانند گوگل نیز امکانات جدیدی برای مقابله با این بیماری تولید کرده‌اند.

ویژگی جدید اپل برای مقابله با کرونا

به تازگی خبر جدیدی از شرکت اپل به دست رسیده است که نشان می‌دهد یک ویژگی جدید برای کاربران آن به زودی فعال می‌شود. این ویژگی جدید به نقشه این شرکت مربوط می‌شود. اگر شما در اکوسیستم اپل زندگی می‌کند، به زودی برای شما پیدا کردن مکان‌هایی برای آزمایش ویروس COVID-19، کار آسان‌تری می‌شود. یکی از سایت‌های خبری فناوری به تازگی متوجه مسئله جدیدی در اپل شده است.


بیشتر بخوانید: همکاری گوگل و اپل برای کنترل ویروس کرونا


مشاهده مکان‌های آزمایش COVID-19 روی نقشه اپل

قابلیت جدید نقشه اپل و روش عملکرد آن

اپل به تازگی یک درگاه جدید برای کادر درمانی ایجاد کرده است که مکان‌هایی که در آن آزمایش ویروس کرونا انجام می‌شود را به نقشه آن اضافه کنند. این فهرست اطلاعات خوبی در مورد آزمایش مذکور در اختیار شما می‌گذارد. این اطلاعات شامل لزوم وقت گرفتن برای انجام آزمایش، نوع آن (برای مثال آزمایشگاهی یا بیمارستانی) و موارد این چنینی می‌شود. ممکن است در صورت بروز علائم، نیازی به نگرانی برای بازگشت نداشته باشید.

مانند ویژگی ردیابی مخاطب اپل، مدت زمانی برای تکمیل شدن فرایند ثبت و تکمیل این ویژگی طول می‌کشد. این مسئله به میزان همکاری افراد نیز بستگی زیادی دارد. اگر امکانات کافی برای تست وجود داشته باشد این نقشه می‌تواند برای کسانی که نرم‌افزار شخص ثالث ندارد (یا دوست ندارند استفاده کنند) بسیار حیاتی باشد؛ زیرا می‌توانند مکان‌های انجام آزمایش را به سرعت پیدا کرده و نزدیک‌ترین آن مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
Faramarz
۰۴:۱۱ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
آقا تورو خدا اطلاع رسانی کنید. اپل خلیج فارس رو به خلیج عربی تغییر داده و جزایر سه گانه هم ضمیمه امارات کرده.تو دستگاههای آیفون و آیپد برید setting بعد قسمت maps و درآخر هم always English رو خاموش کنید تا خودتون ببینید. الان خیلی وقته این کار رو کردند هیچکس هم چیزی نگفته.
آخرین اخبار