سرهنگ خالقیان از مشارکت ۱۰ هزار بسیجی و ۲ هزار گروه جهادی در رزمایش همدلی کمک مومنانه به خانواده نیازمندان در سمنان خبر داد.

سرهنگ پاسدار علی خالقیان جانشین قرارگاه پدافند زیستی سپاه استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در حاشیه جلسه ویدیو کنفرانس رزمایش کشوری کمک مومنانه بسیج با بیان اینکه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با توجه به ابلاغ کشوری در باب رزمایش همدلی کمک مومنانه بسیج با تمام ظرفیت بسیج استان در کمک به خانواده‌های نیازمند و خانواده مشاغل آسیب دیده از کرونا در صحنه است گفت: در این رزمایش از ظرفیت ۸ ستاد مردمی در سطح استان و بیش از ۵۰۰ پایگاه بسیج و ۲ هزار گروه جهادی و بیش از ۱۰ هزار بسیجی استفاده خواهد شد.

او با بیان اینکه در این رزمایش همه خانواده‌های مشاغل آسیب دیده مورد حمایت قرار می‌گیرند افزود: در این مدت مردم ما مانند دوران دفاع مقدس و ستاد‌های پشتیبانی جنگ وارد میدان شدند و امیدواریم در این رزمایش نیز همه مردم برای کمک و یاری خانواده‌های نیازمند و  آسیب دیده از  ویروس کرونا در میدان حمایت و پشتیبانی حضور یابند.

جانشین قرارگاه زیستی سپاه استان سمنان از همه مردم که در خانه ماندند و خودمراقبتی و دگرمراقبتی را انجام دادند تشکر کرد و بر حمایت و پشتیبانی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار